Siso Cunill a les World Series by Renault
A falta de 2 mesos per complir la majoria d'edat, el jove pilot codinenc, que fins ara ha estat disputant la Eurocup Formula Renault 2.0, ha aprofitat l'estiu per fer el salt a la categoria superior, les World Series by Renault, de la mà de l'escuderia belga amb seu a Brusseles KTR (dirigida per Prosper i Kurt Mollekens).
Aquest canvi representa fer un pas de qualitat molt important en la seva jove carrera esportiva per dirigir-se cap a la més alta competició automobilística. Ja que no podem oblidar que les World Series by Renault és un dels millors aparadors per arribar a la Formula 1. D'aquí han sortit pilots com Robert Kubica (vencedor en el 2005), Sebastian Vettel o Heikki Kovalainen entre d'altres, actualment pilots de la màxima categoria.
Aquest canvi representa fer un pas de qualitat molt important en la seva jove carrera esportiva per dirigir-se cap a la més alta competició automobilística. Ja que no podem oblidar que les World Series by Renault és un dels millors aparadors per arribar a la Formula 1. D'aquí han sortit pilots com Robert Kubica (vencedor en el 2005), Sebastian Vettel o Heikki Kovalainen entre d'altres, actualment pilots de la màxima categoria.
Després d'aquesta decisió Siso Cunill deia que "Estic molt content, ja que és una gran oportunitat per a mi. En la Eurocup ja no em trobava gaire còmode i va resultar ser un pas endarrere, ja que és un monoplaça amb menys potència que el F3. A més estava competint amb un xasis de fa 2 temporades i les coses no estaven sortint bé. Així que quan va surgir l'oportunitat de saltar a les World Series amb KTR no m'ho he pensat. Necessitava seguir evolucionant com a pilot."
Només prendre la decisió, el passat cap de setmana 29, 30 i 31 d'agost, va debutar en la categoria en el mític circuit de Nürburging. I després de complir amb l'objectiu, ja el primer dia, de marcar uns temps molt competitius, Siso s'estrenava en cursa amb una més que meritòria 12a posició. Que es va acabar convertint en la 10a, després de la desqualificació de Fairuz Fauzy i la penalització de 25 segons a Esteban Guerrieri. Tot plegat el va permetre debutar sumant el seu primer punt.
En la segona cursa del cap de setmana, feia una sortida espectacular guanyant 5 posicions colocant-se 10è. Però en la lluita amb Robert Wickens per guanyar alguna posició més, el pilot de KTR va sortir de la pista. Aquest fet va fer que tornés a pista amb les rodes brutes, i això va provocar que no pogués evitar fer un "trompo" que el va fer caure fins la darrera posició. Aquesta maniobra desafortunada i uns problemes mecànics van fer que acabés 21è.
En tot cas el gran dels Cunill se'l veia satisfet al valorar el cap de setmana i el seu debut: "Tant l'equip com jo estem molt contents de com ha anat el cap de setmana. Ja en el primer test vaig estar fent temps forçabons per ser el primer dia que agafava el cotxe. Avui la carrera no ha anat tant bé com ahir, però lo important d'aquest cap de setmana era fer quilometres per adaptar-me el millor i més ràpid possible. A més sortim amb un punt, així que estem realment satisfets".
La propera carrera de les World Series by Renault tindrà lloc aquest cap de setmana , 5, 6 i 7 de Setembre, al circuit francès de Le Mans.
En tot cas el gran dels Cunill se'l veia satisfet al valorar el cap de setmana i el seu debut: "Tant l'equip com jo estem molt contents de com ha anat el cap de setmana. Ja en el primer test vaig estar fent temps forçabons per ser el primer dia que agafava el cotxe. Avui la carrera no ha anat tant bé com ahir, però lo important d'aquest cap de setmana era fer quilometres per adaptar-me el millor i més ràpid possible. A més sortim amb un punt, així que estem realment satisfets".
La propera carrera de les World Series by Renault tindrà lloc aquest cap de setmana , 5, 6 i 7 de Setembre, al circuit francès de Le Mans.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada